To co się wydarza jest właściwe i powinno uzyskać wsparcie. Określone zdarzenie wygląda na złe lub na niekorzystne* tylko wówczas, gdy nie rozumiemy dostatecznie kontekstu danego zjawiska czy zdarzenia.(Joe Goodbread w Dreambody Toolkit)

*wyjatkiem sa naduzycia!

Nie da się wieść przyjemnego życia jeśli nie żyje się mądrze, dobrze i sprawiedliwie i nie da się żyć mądrze i dobrze i sprawiedliwie, nie żyjąc przyjemnie. (Epikur)

sobota, 4 czerwca 2011

Dar

Tak jakos czulam, ze cos bedzie nie tak...W drodze nad rzeke odpadl  mojemu towarzyszowi wycieczki pedal od roweru. Mowi sie pech i idzie sie dalej. Tak wiec doszlismy do zielonego ronda z kawalkiem berlinskiego muru przywiezionego ku pamieci. I pod nim spedzilismy dzien. Bylo przyjemnie i jednoczesnie rzesko, szczerze mowiac fantastycznie. Stan umyslu odpowiadal dokladnie temu :

Dzień taki szczęśliwy.
Mgła opadła wcześnie, pracowałem w ogrodzie.
Kolibry przystawały nad kwiatem kaprifolium.
Nie było na ziemi rzeczy, którą chciałbym mieć.
Nie znałem nikogo, komu warto byłoby zazdrościć.
Co przydarzyło się złego, zapomniałem.
Nie wstydziłem się myśleć, że byłem kim jestem.
Nie czułem w ciele żadnego bólu.
Prostując się, widziałem niebieskie morze i żagle.



/Cz.Milosz/ "Dar"                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz