To co się wydarza jest właściwe i powinno uzyskać wsparcie. Określone zdarzenie wygląda na złe lub na niekorzystne* tylko wówczas, gdy nie rozumiemy dostatecznie kontekstu danego zjawiska czy zdarzenia.(Joe Goodbread w Dreambody Toolkit)

*wyjatkiem sa naduzycia!

Nie da się wieść przyjemnego życia jeśli nie żyje się mądrze, dobrze i sprawiedliwie i nie da się żyć mądrze i dobrze i sprawiedliwie, nie żyjąc przyjemnie. (Epikur)

poniedziałek, 5 maja 2014

Zostalam dzender

Nie mialam pojecia, ze starsi ludzie w Pl tak sprawnie wymawiaja slowo angielskie  gender. Babcia wczoraj stwierdzila, ze moje ubrania z H. cyt: pachna chlopem! Wiec jestem napewno dzender, bo nie uzywam plynu do plukania ani ulubionych perfum nie wzielam ze soba z uwagi na maly bagaz. Jestem skolowana na maxa:-)

3 komentarze:

  1. oj tam oj tam :D dżender jesteś :D
    kurczę... moja pralka się zepsuła i nie "wciąga" płynu do płukania.... też będę dżender :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani w sklepie zapytala, czy jest 18 lat:-) :-) Dzender odmladza nawet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam makijaz dzender i zapach dzender, czyli brak jednego a nawet drugiego:-)

      Usuń