To co się wydarza jest właściwe i powinno uzyskać wsparcie. Określone zdarzenie wygląda na złe lub na niekorzystne* tylko wówczas, gdy nie rozumiemy dostatecznie kontekstu danego zjawiska czy zdarzenia.(Joe Goodbread w Dreambody Toolkit)

*wyjatkiem sa naduzycia!

Nie da się wieść przyjemnego życia jeśli nie żyje się mądrze, dobrze i sprawiedliwie i nie da się żyć mądrze i dobrze i sprawiedliwie, nie żyjąc przyjemnie. (Epikur)

środa, 25 maja 2011

Rozmowy z dzieckiem

Czasem sobie tak rozmawiam Ja - Dorosły z moim wewnętrznym Dzieckiem..

Dorosły (pisane prawą ręką): Droga mała K., ile masz lat i jak się czujesz?
Dziecko(pisane lewą ręką) : Mam osiem lat i jestem wesołą dziewczynką, lubie śpiewać i być zauważana
Dorosły: Czy potrzeba ci Karusiu jakiejś pomocy, co mogę dla ciebie zrobić?
Dziecko: Mow do mnie, że mnie kochasz, że jestem ładniutka i zdolna, że nic mi nie grozi, żebym sie nie martwiła.
Dorosły: Kocham cie Karusiu, jesteś wspaniała dziewczynką, czym się martwisz?
Dziecko: Jestem taka samotna, boję się, nie wiem czego, jest mi zle...
Dorosły: Przytulam cie Karusiu i rozumiem twoj bol, teraz już nie bedziesz wiecej sama, teraz masz mnie, mi możesz powiedziec co sie dzieje i co czujesz.
Dziecko: Cieszę się, że mi to mowisz dorosla K. , przyjdziesz jeszcze do mnie kiedyś?
Dorosły: Bede do ciebie zagladac, jesteś dla mnie wazna i bede o ciebie dbac.
Dziecko: Dziekuje, czy mozesz mnie przytulić?
Dorosły: Chodz do mnie mała K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz